Navegando por Autor DELIZA, R.

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Ano de publicaçãoTítuloAutor(es)
2012Genótipos de sorgo para produção de barra de cereais.QUEIROZ, V. A. V.; CARNEIRO, H. L.; DELIZA, R.; RODRIGUES, J. A. S.; VASCONCELLOS, J. H. de; TARDIN, F. D.; QUEIROZ, L. R.
2012Genótipos de sorgo para produção de barra de cereais.QUEIROZ, V. A. V.; CARNEIRO, H. L.; DELIZA, R.; RODRIGUES, J. A. S.; VASCONCELLOS, J. H. de; TARDIN, F. D.; QUEIROZ, L. R.
2011How a Huottuja (Piaroa) community perceives genuine and false honey from the Venezuelan Amazon, by free-choice profi le sensory method.VIT, P.; DELIZA, R.; PÉREZ, A.
2017How do font of pack nutrition labels affect healthfulness perception of foods targeted at children? Insights from Brazilian children and parents.LIMA, M. F.; ARES, G.; DELIZA, R.
2013How do foods affect wellbeing? Insights from a qualitative consumer study.ARES, G.; SALDAMANDO, L. de; GIMÉNEZ, A.; DELIZA, R.
2022How Do Nutritional Warnings Work on Commercial Products?ALCANTARA, M. DE; ARES, G.; DELIZA, R.
2016Identificando as frutas para o desenvolvimento de smoothie para público infanto-juvenil.ROCHA, W. S.; FONSECA, V. V.; CANELAS, A. A. S.; DELIZA, R.
2010Identifying important package features of milk desserts using free listing and word association.ARES, G.; DELIZA, R.
2014Identifying motives underlying wine purchase decisions: Results from an exploratory free listing task with Burgundy wine consumers.GINON, E.; ARES, G.; ISSANCHOU, S.; LABOISSIÈRE, L. H. E. dos SANTOS; DELIZA, R.
2016Impacto das características não sensoriais na escolha de presunto cru e copa.ANDRADE, J. C. de; NALERIO, E. S.; GIONGO, C.; BARCELLOS, M. D.; ARES, G.; DELIZA, R.
2010Influência dos grãos conilon nas características sensoriais de blends de bebida de café.SANTOS, E. S. M.; DELIZA, R.; FREITAS, D. G. C.; CORRÊA, F. M.; SOUZA, A. L.
2015Innovation on goat cheeses as a strategy to promote the dairy goats consumption.BENEVIDES, S. D.; LAGUNA, L. E.; EGITO, A. S. do; SOUZA, V. de; QUEIROGA, L. C. R. E.; LIMA, A. S.; PEREIRA, R. Â. G.; ARES, G.; SANTOS, K. M. O. dos; DELIZA, R.
2018Inovando no processamento de soja preta: efeitos na avaliação das bebidas pelo consumidor.ESTEVES, T. C. F.; DELIZA, R.; WALTER, E. H. M.; CARRÃO-PANIZZI, M. C.; CALADO, V. M. de A.; FELBERG, I.
2015Intenção de compra de queijo fresco produzido com tecnologias inovadoras no interior do estado de São Paulo.FLEMING, V. N.; DELIZA, R.; COSTA, A. P. M.; SILVA, E. M.; VIDAL, M. P.; PEREIRA, C. M.; TULLIO, R. R.; ROSENTHAL, A.; BARROS, C. P.; NASSU, R. T.
2010Investigando o desempenho da escala hedônica em testes de consumidor.JESUS, D. C.; DELIZA, R.; CORRÊA, F. M.; FREITAS, D. G. C.; SILVA, A. L. S.
2019It is not all about information! Sensory experience overrides the impact of nutrition information on consumers? choice of sugar-reduced drinks.DELIZA, R.; LIMA, M.; ALCANTARA, M.; Gaston Ares
2013Keynote overview: consumer perception on novel technologies.DELIZA, R.
2013Liking and willingness to pay for salt reduction in cooked ham.ALVES, N.; DELIZA, R.; ROSENTHAL, A.
2014Logos indicating environmental sustainability in wine production: an exploratory study on how do Burgundy wine consumers perceive them.GINON, E.; ARES, G.; LABOISSIÈRE, L. H. E. dos S.; BROUARD, J.; ISSANCHOU, S.; DELIZA, R.
2013Logos on environmental sustainability in wine production: how do Burgundy consumers perceive them?GINON, E.; LABOISSIÈRE, L. H. E. dos S.; ARES, G.; ISSANCHOU, S.; DELIZA, R.