Navegando por Autor DELIZA, R.

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Ano de publicaçãoTítuloAutor(es)
2013Comparing methods of identify the appropriate sugar and pulp levels for fruit juice formulation: a consumer-driven approach.BARROS-MARCELLINI, A. M.; FERREIRA, E. A. S.; DELIZA, R.; MARCELLINI, P. S.; MATTOS, C. T. G. B.; ROSENTHAL, A.
2014Comparison of rapid sensory characterization methodologies for the development of functional yogurts.CADENA, R. S.; CAIMI, D.; JAUNARENA, I.; LORENZO, I.; VIDAL, L.; ARES, G.; DELIZA, R.; GIMENÉZ, A.
2011Comportamento do consumidor frente à inovação em produtos alimentícios tradicionais.HENRIQUE, N. C. A.; DELIZA, R.; ROSENTHAL, A.
2011Concentration of pineapple juice by reverse osmosis: physicochemical characteristics and consumer acceptance.COUTO, D. S.; CABRAL, L. M. C.; MATTA, V. M. da; DELIZA, R.; FREITAS, D. de G. C.
2012Consumer acceptance threshold for iron and zinc concentrations in brews obtained from fortified ground roasted coffee.COSTA, L. L.; DONANGELO, C. M.; DELIZA, R.; SILVEIRA, C. L. P.; FREITAS, D. D. G.; FARAH, A.
2019Consumer attitude towards the use of edible coating to the conservation of lamb meat.MAURÍCIO, R. A.; DELIZA, R.; NASSU, R. T.
2013Consumer perception of probiotic yogurt: performance of check all that apply (CATA), projective mapping, sorting and intensity scale.CRUZ, A. G.; CADENA, R. S.; CASTRO, W. F.; ESMERINO, E. A.; RODRIGUES, J. B.; GAZE, L.; FARIA, J. A. F.; FREITAS, M. Q.; DELIZA, R.; BOLINI, H. M. A.
2017Consumer perception of sugar-reduced orange/pomegranate juices.REIS, F.; DELIZA, R.; ARES, G.
2013Consumer perceptions, attitudes and acceptance of new and traditional mate tea products.GODOY, R. C. B. de; DELIZA, R.; GHENO, L. B.; LICODIEDOFF, S.; FRIZON, C. N. T.; RIBANI, R. H.; SANTOS, G. G. dos
2013Consumer perceptions, attitudes and acceptance of new and traditional mate tea products.GODOY, R. C. B. de; DELIZA, R.; GHENO, L. B.; LICODIEDOFF, S.; FRIZON, C. N. T.; RIBANI, R. H.; SANTOS, G. G. dos
2019Consumer's associations with sugar: the effect of front-of-pack nutrition labelling.ALCANTARA, M.; CASTRO, I. P. L.; ARES, G.; DELIZA, R.
2017Consumers affective and emotional responses to yogurt across different socio-economic status.BARROS, V. V. F.; ROCHA, W. S. da; OLIVEIRA, D.; MARTINS, I. B. A.; ARES, G.; DELIZA, R.
2015Consumers' attitude towards innovation in fresh cheese manufacturingNASSU, R. T.; BARROS, C. P.; ROSENTHAL, A.; FLEMING, V.; PEREIRA, C. A. M.; DELIZA, R.
2022Consumers? Attitudes toward the Use of an Edible Coating for Lamb Meat According to Label Information.MAURICIO, R. A.; DELIZA, R.; NASSU, R. T.
2017Consumidor como norteador no desenvolvimento de suco misto tropical.MARTINS, Y. B. A.; LIMA, M.; OLIVEIRA, D. C. R. de; ARES, G.; ROSENTHAL, A.; DELIZA, R.
2011Consumidor de chá-mate (Ilex paraguariensis St. Hil.): preferência e hábitos de consumo.GODOY, R. C. B. de; GUENO, L. B.; DELIZA, R.; LICODIEDOFF, S.; FRIZZON, C. N. T.; RIBANI, R. H.
2018Consumidor de pinhão: hábitos, atributos de importância e percepção.GODOY, R. C. B. de; DELIZA, R.; NEGRE, M. de F. de O.; SANTOS, G. G. dos
2018Consumidor de pinhão: hábitos, atributos de importância e percepção.GODOY, R. C. B. de; DELIZA, R.; NEGRE, M. de F. de O.; SANTOS, G. G. dos
2010Contribuição do delineamento experimental nos resultados sensoriais.SANTOS, E. S. M.; CORRÊA, F. M.; DELIZA, R.; FREITAS, D. G. C.; SOUZA, A. L.
2013Cross-cultural conceptualization of wellbeing in the context of food consumption.ARES, G.; CLARET, A.; CUNHA, L. M.; SALDAMANDO, L. de; DELIZA, R.; GUERRERO, L.; MOURA, A. P. de; OLIVEIRA, D.; SYMONEAUX, R.