Navegando por Autor DELIZA, R.

Ir para: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou entre com as primeiras letras:  
Mostrando resultados 102 a 121 de 162 < Anterior   Próximo >
Ano de publicaçãoTítuloAutor(es)
2016Identificando as frutas para o desenvolvimento de smoothie para público infanto-juvenil.ROCHA, W. S.; FONSECA, V. V.; CANELAS, A. A. S.; DELIZA, R.
2010Identifying important package features of milk desserts using free listing and word association.ARES, G.; DELIZA, R.
2014Identifying motives underlying wine purchase decisions: Results from an exploratory free listing task with Burgundy wine consumers.GINON, E.; ARES, G.; ISSANCHOU, S.; LABOISSIÈRE, L. H. E. dos SANTOS; DELIZA, R.
2016Impacto das características não sensoriais na escolha de presunto cru e copa.ANDRADE, J. C. de; NALERIO, E. S.; GIONGO, C.; BARCELLOS, M. D.; ARES, G.; DELIZA, R.
2010Influência dos grãos conilon nas características sensoriais de blends de bebida de café.SANTOS, E. S. M.; DELIZA, R.; FREITAS, D. G. C.; CORRÊA, F. M.; SOUZA, A. L.
2015Innovation on goat cheeses as a strategy to promote the dairy goats consumption.BENEVIDES, S. D.; LAGUNA, L. E.; EGITO, A. S. do; SOUZA, V. de; QUEIROGA, L. C. R. E.; LIMA, A. S.; PEREIRA, R. Â. G.; ARES, G.; SANTOS, K. M. O. dos; DELIZA, R.
2018Inovando no processamento de soja preta: efeitos na avaliação das bebidas pelo consumidor.ESTEVES, T. C. F.; DELIZA, R.; WALTER, E. H. M.; CARRÃO-PANIZZI, M. C.; CALADO, V. M. de A.; FELBERG, I.
2015Intenção de compra de queijo fresco produzido com tecnologias inovadoras no interior do estado de São Paulo.FLEMING, V. N.; DELIZA, R.; COSTA, A. P. M.; SILVA, E. M.; VIDAL, M. P.; PEREIRA, C. M.; TULLIO, R. R.; ROSENTHAL, A.; BARROS, C. P.; NASSU, R. T.
2010Investigando o desempenho da escala hedônica em testes de consumidor.JESUS, D. C.; DELIZA, R.; CORRÊA, F. M.; FREITAS, D. G. C.; SILVA, A. L. S.
2019It is not all about information! Sensory experience overrides the impact of nutrition information on consumers? choice of sugar-reduced drinks.DELIZA, R.; LIMA, M.; ALCANTARA, M.; Gaston Ares
2013Keynote overview: consumer perception on novel technologies.DELIZA, R.
2013Liking and willingness to pay for salt reduction in cooked ham.ALVES, N.; DELIZA, R.; ROSENTHAL, A.
2014Logos indicating environmental sustainability in wine production: an exploratory study on how do Burgundy wine consumers perceive them.GINON, E.; ARES, G.; LABOISSIÈRE, L. H. E. dos S.; BROUARD, J.; ISSANCHOU, S.; DELIZA, R.
2013Logos on environmental sustainability in wine production: how do Burgundy consumers perceive them?GINON, E.; LABOISSIÈRE, L. H. E. dos S.; ARES, G.; ISSANCHOU, S.; DELIZA, R.
2010Medidas físicas e preferência quanto à aparência de novos acessos de tomate cereja produzidos sob manejo orgânico.ROCHA, M. C.; DELIZA, R.; ROSA, C. L. da S.; SILVA, A. L. de S. e; FREITAS, D. de G. C.
2015Microbiological evaluation of probiotic goat cheese.MARTINS, I. B. A.; ROSENTHAL, A.; SANTOS, K. M. O. dos; WALTER, E. H. M.; MARTINS, J. M.; DELIZA, R.
2009Modeling the growth of lactic acid bacteria in sliced ham processed by high hydrostatic pressure.SLONGO, A. P.; ROSENTHAL, A.; CAMARGO, L. M. Q.; DELIZA, R.; MATHIAS, S. P.; ARAGÃO, G. M. F. de
2015Neofobia alimentar associada ao consumo de carne ovina.ANDRADE, J. C. de; L. A. SOBRAL; DELIZA, R.
2010Novas cores e formas de tomate cereja ? elas são apreciadas pelo consumidor?ROCHA, M. C.; DELIZA, R.; ROSA, C. L. S.; FREITAS, D. G. C.; SILVA, A. L. S.; ABBOUD, A. C. S.; CARMO, M. G. F.
2023Nutritional and consumer acceptance evaluation of soymilk from specialty and conventional soybean cultivars.FELBERG, I.; CARRÃO-PANIZZI, M. C.; DELIZA, R.; FREITAS, S. C. de; GONCALVES, E. B.; PACHECO, S.; SANTIAGO, M. C. P. de A.; ANTONIASSI, R.